Com Show

وب تخصصی کامپیوتر

Com Show

وب تخصصی کامپیوتر

عرضه کامپیوتر آندرویدی به ابعاد یک فلش دیسک

عرضه کامپیوتر آندرویدی به ابعاد یک فلش دیسک


مینی کامپیوتر های امروزی نیز در حال افزایش می باشند و روز به روز رقابت آنها بیشتر و بیشتر می شود که از فرایند اصلی این تجارت می باشد . شرکت Zero Devices یکی از تولید کنندگان مینی کامپیوتر با سیستم عامل آندروید می باشد که امروز یکی دیگر از محصولات خود را معرفی کرد و آن را برای سفارش شما آماده کرده است .



مینی کامپیوتر Z902 یک محصول جدید از شرکت Zero Devices می باشد که با سیستم عامل آندروید ۴٫۰ (ICS) عرضه می گردد و این محصول دارای سخت افزارای از جمله پردازنده AllWinner A10 و یک رم ۱ گیگابایت است و در مجموعه از قدرت بالایی برخوردار می باشد که مزیت اصلی این رایانه کوچک می باشد . از دیگر بهره مندی هایی که کاربران می تواند از این کامپیوتر آندرویدی داشته باشند اتصال یو اس بی (۳پورت) , HDMI می باشد که از قابلیت های کلیدی این محصول به شمار می روند .

برای راه اندازی این رایانه کار زیادی لازم نیست انجام دهید فقط کافیست آن را از طریق یو اس بی به نمایشگر متصل نمایید و ادامه کار را به دست خود کامپیوتر بگذارید تا قدرت نمایی خود را با آندروید ۴٫۰ نمایان کند .
اندازه این کامپیوتر کوچک به اندازه یک فلش دیسک می باشد که به راحتی در جیب جای می شود و این امکان را می افزاید تا در هر مکانی بتوانید این کامپیوتر را راهندازی کنید و از آن استفاده نمایید .
قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۷۵ دلار می باشد که نسبت به دستگاه های مشابه از قیمت خوبی برخوردار می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد